Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 
 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

„Rozmowy o akademii” na temat warunków pracy w pandemii i łączenia obowiązków uniwersyteckich z opiekuńczymi

„Rozmowy o akademii” na temat warunków pracy w pandemii i łączenia obowiązków uniwersyteckich z opiekuńczymi

Badaczki z Instytutu Socjologii, dr Ewa Krzaklewska, dr Paulina Sekuła oraz dr Marta Warat przedstawią wyniki badań realizowanych wśród pracowników_czek naszej uczelni w ramach europejskiego projektu Gender Equality Audit and Monitoring (GEAM). Komentarz w imieniu pracowników naukowych Instytutu Filologii Słowiańskiej, rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przedstawi dr Piotr Gierowski.

Serdecznie zapraszamy na kolejne otwarte spotkanie, które odbędzie w nadchodzący piątek (7 maja), o godz. 15:00 w zespole MS TEAMS "Rozmowy o akademii - Biuro RzPiWA".
Kliknij tutaj, aby dołączyć do zespołu (alternatywnie poprzez wpisanie kodu zespołu: klxd0hr)

Praca na uniwersytecie, to nie tylko zawód, społeczna misja, ale także pasja. Często sprawia to, że dążąc do doskonałości – czy tej definiowanej przez cele jakie sami_e sobie stawiamy czy wymogi parametryzacyjne – ignorujemy wysokie koszty jakie to za sobą pociąga. Zebrane dane pokazują, że nasza społeczność dzięki ogromnemu zaangażowaniu, samodzielnemu uzupełnianiu koniecznego sprzętu i szybkiemu rozwijaniu umiejętności sprostała wyzwaniom związanym z pracą online. Jednak nowy tryb pracy, to nie tylko zmiana fizyczna – zamiast grupy, z którą pracujemy, widzimy przed sobą ekran komputera. Zbyt rzadko zwracamy uwagę na trudności związane z całkowitą reorganizacją życia, zwłaszcza osoby mających pod opieką dzieci – małe, z niepełnosprawnościami, czy starsze zmagające się z edukacja online – oraz inne osoby zależne.    

(fragment raportu RzPiWA ze spotkań z rodzicami i opiekunami).