Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 
 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nauka – dydaktyka – administracja: współpraca i komunikacja między różnymi grupami pracowników akademickich

Nauka – dydaktyka – administracja: współpraca i komunikacja między różnymi grupami pracowników akademickich

Stowarzyszenie Forum Dziekanatów zaprasza na pierwsze, otwierające seminarium. Rejestracja trwa do 13 maja!

Tworzymy razem społeczność uczelni, jednak zazwyczaj funkcjonujemy w ramach kilku plemion – studentów, pracowników naukowych i pracowników administracji. Interesy, potrzeby i wyobrażenia tych dwóch ostatnich grup są często rozbieżne, choć przecież razem składają się na ten sam cel główny. Jeżeli wykładowca prowadzi zajęcia, to musi na czas wystawić oceny. Jeżeli pracownik naukowy składa projekt, warto aby odpowiedni pracownik działu zajmującego się projektami dowiedział się o tym wcześniej niż na dzień składania wniosków. A jednak często nie potrafimy się porozumieć.  

W tym układzie pracownicy administracyjni są na pozycji gorszej niż pracownicy naukowi (choć pewnie niejeden naukowiec może w tym momencie powiedzieć, że to pani z administracji wyznacza mu zadania i zrzuca na niego różne obowiązki). To oni pełnią bowiem funkcje pomocnicze, wspierające wobec działalności podstawowej uczelni realizowanej przez pracowników naukowo-dydaktycznej. Wzajemne nieporozumienia generują napięcia i trudne sytuacje w pracy. Rozwiązania teoretycznie są w zasięgu ręki – wystarczy się porozumieć. Ale jak to zrobić?

Przeczytaj informacje szczegółowe i zarejestruj sie na wydarzenie